ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. În cât timp se atribuie punctele după completarea chestionarului?

Punctele sa adaugă după completarea chestionarului, în cazul sondajelor. Pentru discuțiile din cadrul Comunităților punctele se adaugă la sfârșitul zilei. În cazul Focus Grupuri, punctele se adaugă după ce se termină discuția respectivă.

2.Cât de frecvente sunt invitațiile de participare la studii?

Studii noi apar săptămânal. Adesea, chiar mai multe. Dar asta nu înseamnă ca toți membrii primesc invitații de participare, sau că apucă să participe toți. Invitațiile sunt trimise în mod aleator, iar numărul de răspunsuri necesar este limitat. Cel mai bine este să acționați cât mai rapid, atunci când sunteți invitați.

3.Se poate obține un venit lunar participând la proiectele de pe Eureka Insights?

Se obține un venit suplimentar în timp. Principalul avantaj este că nu trebuie să alocați mult timp acestei activități. Puteți să completați chestionarele când sunteți în mijloacele de transport în comun, când aveți o pauză pe la muncă, sau pe la facultate, sau de ce nu când adorm copiii mici pe acasă.

4. Cum particip la studii?

Veți primi pe adresa dvs. de e-mail invitațiile de participarea la studii, indiferent dacă este vorba de completarea de chestionare, sau de participare la discuții în cadrul comunităților.

5. Ce înseamnă „a mă califica pentru un studiu”?

De multe ori, clienții noștri caută o anumită tipologie de consumator. Aceste tipologii sunt caracterizate prin gen, vârstă, statut social, educațional și ocupațional, frecvență de consum, venit pe gospodărie etc. Ca să vă calificați, trebuie să fiți în target-ul vizat.

6. Ce înseamă screening-ul (trierea)?

Este o procedură care are loc în preambulul studiilor și are ca obiectiv selectarea participanților după target-ul vizat.

7. Am acumulat 1500 de puncte, cum le transform în bani?

În primul rând felicitări! Le meritați. Revenind la întrebare, procedura de transformare a punctelor este simplă. Intrați în contul dvs. și completați Formularul de retragere a recompensei. A doua zi banii vor intra în contul dvs. bancar. Dacă aveți nevoie de asistență, vă rugăm să ne contactați.

8. Pot câștiga puncte făcând task-uri suplimentare?

Da! Întotdeauna vă vom răsplăti pentru contribuția dvs.

Câteva exemple

  • dacă descoperiți o problema cu site-ul, chestionarul sau orice altceva vă rugăm să ne contactați
  • dacă ne ajutați să ne dezvoltăm prin recrutarea unui prieten sau a unei cunoștințe
  • dacă distribuiți pagina noastră de Facebook și/sau pe cea web

9. Apare un mesaj de eroare după terminarea completării chestionarului.

De obicei nu este un motiv de îngrijorare, deși apare mesajul că punctele nu au putut fi acordate, ele sunt acordate. Fapt ce poate fi cu ușurință verificat în pagina dvs. de cont la secțiunea puncte. În acest caz, problema apare când este activat de mai multe ori link-ul final, lucru ce se poate întâmpla, din când în când, din cauza „lagului”, de exemplu. În alte cazuri vă rugăm să ne contactați.

10. A intervenit o problemă, cu cine vorbesc?

Cel mai bine este să completați formularul de Reclamații și Sesizări. În cel mai scurt timp vom răspunde!